úterý 19. dubna 2005

Bílá bílá bílá bíííííííílááááááááá

Cvak cvak cvak. Jsem malá zubatá rybička aneb za krásu se platí ;)... už jste někdy potkali zubní hygienistku?
Týjo, tak takhle nějak si představuju mučení ;) dvě hodiny jsem dřepěla v zubařským křesle, z toho hodinu a půl s podivným plastovým bazmekem v hubě. Nade mnou se skláněla švagrovka v bílým plášti a bílejch rukavicích a vysvětlovala mi, že asi tak třetí aplikace toho bělícího gelu je už docela citlivá a tak trochu to bolí.... Naštěstí mám zuby v pořádku a mrazení a citlivost se objevily až večer, po prvním jídle, a do rána se to spravilo. Mám teď krásnou bílou denturu, skoro házím prasátka ;) (NO, zase tak žhavý to není, k americkýmu úsměvu mám daleko - to prej radši švagrovka nedělá, je to nehezký ;)))) Pro krásu se holt musí trpět. Takže za ten dárek ke kulatinám moc děkuju !!!!

5 komentářů:

  1. tak to se máš, že máš zubařku příbuznou, aspoň je na tebe něžná, to ta moje je pěkná sadistka a nemá se mnou slitování...

    OdpovědětVymazat
  2. švagrovka není zubařka, jen dentální hygienistka, takže zuby čistí a bělí, ale nevrtá

    OdpovědětVymazat
  3. A neznáš nějakou hodnou mladou zubařku? Jinou variantu nepřipouštím, starýmu zlýmu zubaři by se mi hůře vysvětlovalo, že se děsně bojím a že chci nejdřív dopodrobna vysvětlit, jak to bude probíhat a tak. Jsem prostě strašpytel a citlivka a u zubaře jsem nebyla asi 8 let, objevil se mi kaz, tak už bych s tím měla něco dělat. Ale potřebuju fakt nějakou spřízněnou duši, žádnýho sadistu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já byla teď u švagrovky v ordinaci kromě čištění taky u zubařky (uf, doufám, že je to pochopitelná formulace ;)))) a doktorka byla báječná a prej je hodně šikovná...ale zase se tam docela dost doplácí. Je to kousek od Masaryčky - Mediscan

    OdpovědětVymazat
  5. no tak to byste meli vsichni videt komedii meho tchana. Ten se boji tak hrozne zubare, ze si trha doma zuby sam (uz skoro nema zadne predni). Copak ze si je trha, ale jakym zpusobem...to ma doma takovou velkou matku (sroub od toho bych opravdu nechela videt),tu si pripevnil na vyklajici se zub a pustil na zem...docela drsarna, ne? :o))

    OdpovědětVymazat