úterý 26. dubna 2005

Proč si musím tak vymýšlet?

No, takhle to je jakože ono, ale ještě se mi nelíbí tohle a tohle by mělo bejt takhle a tohle tu přebejvá, tamto chybí a tenhle canfour bych dala jinam....
Takhle podivně probíhá moje nakupování. Nakupování čehokoli, co jsem si vysnila a po čem toužím. Nejlepší je, když mě něco, co jsem vůbec nechtěla, praští do oka ve výloze, to je pak pohoda. Ale jakmile začnu nad něčím dumat, je to katastrofa. Boty, sukně, kalhoty, váha, žehlička... to všechno prošlo podobným výběrem.... Naštěstí to občas rozřízne cena a je klid. Včera jsem byla objednat svatební oznámení: "Víte, nám se u vás v katalogu jedno líbí, ale kdyby bylo na bílým papíře. Jo, jo, chápu, že tam je nějakej kopyrajt. Jo, přijdu, něco vymyslíme." Půl hodiny jsem s paní vybírala papír, velikost obálek, následně velikost přání. Potom vzor místo srdíček ( fakt to musí bejt aspoň trochu jiný než originál) a nakonec barvu písma. Jsem zvědavá, jak to dneska bude vypadat....... Co myslíte, je lepší červenej nebo modrej tisk? ;))))))

Žádné komentáře:

Okomentovat