pondělí 11. dubna 2005

Moje jazykové vzdělání troskotá

Troskotá na naprostém nedostatku fantazie....
Leží tu přede mnou cvičebnice na němčinu otevřená na s tránce s úkolem - čučím na debilní fotku a mám k tomu vymyslet příběh...... Pomoooooc - já nejsem schopná vymyslet příběh ani v češtině. S omezenýma možnostma v němčině je to pak věc zcela nemožná. Takže - buď se na to vykašlu ( to je dost pravděpodobná verze), nebo vyrazím za kolegama a donutím je něco vymyslet a pak to sepíšu - ale vzhledem k tomu, že určitě vymyslej něco divokýho, co nezvládnu přeložít, jsme opět u bodu A. Takže nikam nejdu, nic nepíšu a zdařile to sabotuju.

5 komentářů:

  1. Du bist aber faul.:)
    Ich musste auch lernen... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nejsem líná, jen prostě trpím nedostatkem fantazie ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo to znam :) Nejhorsi je, ze mam zitra na francouzstine o cemsi plkat 10 minut a jeste vubec nevim o cem :) Asi o dovolene - naucim se nazpamet dve stranky z pruvodce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nam to fotku
    nascanuj na blog,
    und wir werden schon
    etwas dazudichten.
    Neni to dobrej Vorschlag?

    OdpovědětVymazat
  5. nic se skenovat nebude ;) ukázalo se, že se to mělo jen popsat ...což bych pochopitelně zvládla... no co, tak jsem byla za lempla, nó

    OdpovědětVymazat