středa 6. dubna 2005

Blondýna z Londýna

No co, nevadí, stejně mi k tomu nenarostly vnady.
Bob se těšil, že mu konečně domů dorazí skoroblondýna ;) (No, měl představu kozatý blondýny, ale na velký kozy už rezignoval ;) ...... A ono nic, já jsem o dvanáct stovek lehčí a na hlavě mám to, co tam bylo před tím ;) Teda skoro - u hlavy, místo svejch hnědejch, mám teď takový hezky nazrzlý světlý vlásky, přesně jak jsem chtěla. Ale zbytek hlavy je pořád stejně červenozrzavej ;) Prostě ta mrcha červená nešla ani vymejt ani přebarvit....a do slavného dne D to rozhodně neodroste (teda odroste, ale kurnik, já se chci vdávat jako princezna a né s klučičím účesem ;)))) Za měsíc jdu na melíry ;)

4 komentáře:

  1. alespoň budeš zajímavá nevěsta a ne jako všechny ostatní princezny:o))

    OdpovědětVymazat
  2. No, ráda bych byla aspoň trochu jako holčička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ale na tom zase tolik nezávisí tvoje vlasy, jestli budeš trochu holčička:o)))
    budeš se mu líbit tak jako tak.

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, to doufám ;) Ale pro jistotu si na hlavě přece jen nechám nakamuflovat jakože dlouhý vlasy ;) Né, příčeskem, spíš tak nějak sčesáním dozadu a zbytek je na kadeřnici.

    OdpovědětVymazat