středa 20. dubna 2005

Nejsem jediná

Ten dopis měli všichni dobře dva měsíce.
Jo, dobře dva měsíce mi doma ležel dopis, kterej mi sděloval, že jsem bůhvíkdy přehlídla v novinách, že akcie čertvíkoho se stávají akciemi na doručitele a že si je mám vyzvednout. Takže prej jdou do dražby, ale do 20.4. si je ještě můžu vyzvednout, páč dražba je 21. Já vůbec netušila, že za moje kupóny se u mně ocitly i tyhle akcie ;) Ale Bob rozhodl, že se budou hodit a že tam mám dojít.... Teď v pondělí na mně ze skříně vypadl onen liebesbrief a já zjistila, že dneska je poslední možnost. Jenže zcela evidentně to zjistilo dalších tak 500 lidí ( měli tam být od devíti a v devět deset tam stálo cca tolik lidu. Mám pocit, že počet se během dopoledne ještě zvýší). No nic, akcie nebudou. Hezky počkám, až se zítra prodají a mně z toho něco kápne ( tuším, že tu akcii mám jednu, tak počítám s šedesáti korunama :-))))

3 komentáře:

  1. šedesát kaček??? Bohatá nevěsta z tebe bude:o)) a to se vyplatí...

    OdpovědětVymazat
  2. Nech toho, Jarmilko, ty zas nemáš kaťata! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No, tak 60 kaček dostanu, esli mám ty akcie aspoň dvě :-)))....cena jedné akcie byla odhadnuta částkou 121 Kč a nejnižší podání vztažené k jedné akcii činí 60,50 :-DDDDD

    OdpovědětVymazat