pátek 29. června 2007

Jak (ne)zaplatit hudebku

aneb ty dámy by se měly domluvt, nedělá to zrovna dojem

Ani nevím, jestli jsem to sem psala - hodlám chodit se Zuzkou do září do hudebky. Konkrétně na Hrátky s robátky, pro děti od čtyř do osmnácti měsíců. Fajn počin. Mám totiž pocit, že i bez vrozeného talentu může být dítě hudebně v pohodě, když se to nezanedbá. A my doma Zuzce nic hudebního nenadělíme.... Ale o tom psát nechci, chci psát o tom, jak jsem byla nadšená a jak jsem pak vystřízlivěla ;) Zavolala jsem paní, že chceme od září chodit, ale že si to nedovedeme představit, jak to vypadá. Mám malou předběžně nahlásit mejlem a každej čtvrtek od čtvrt na jedenáct maj hodinu, takže se na jednu můžu příjít zdarma podívat. Hodina byla super. Zuzka byla vykulená, já nadšená a tak jsem se domluvila, že dorazím i příště, na poslední hodinu před prázdninama. Mám jen zavolat do mateřskýho centra a dohodnout si placení. Tak prej - to je dobře, že se vám to líbilo, tu poslední hodinu už neplaťte a těšíme se na vás v září Ještě nadšenější jsem vyrazila před týdnem na poslední hodinu, srazila s mladou paní výběřčí, která moje nadšení zchladila, že se mám po hodině u ní zastavit. No, co holt tu hodinu zaplatím, dyk jsem to tak chtěla. Osmdesát korun mě fakt nezabije. "Tak vám tady píšu účtenku na 160, byla jste tu tenhle a minulý týden. Ukázkové hodiny jsou pouze na začátku pololetí, ostatní se musí platit" Zvládla jsem jen otevřít pusu a peněženku. Ačkoli jsem jí už před hodinou řekla, že od září jsme zapsaní, sdělila mi, že v září můžu přijít na hodinu zdarma a že si mě předběžně zapíše. Teď už jsem se ozvala - sdělila jí, že od září budu mít zaplaceno, zapsaná už jsem a jen čekám na podrobnosti k placení a celá vyjukaná odkráčela. Jaký je rozdíl mezi ukázkovou hodinou a běžnou hodinou? Je ukázková lepší aby nalákala? Nebo je horší, páč s neplatí? Proč se ty dvě dámy nedohodnou na nějaký střední cestě? Jedna je jak mílius a druhá jak dračice. A já jsem málem brečela, páč jsem byla postavena do role vyžírky, co si myslí, že má všechno zadarmo. "Musíme platit prostory a lektorku" Mám to chápat tak, že kdybych nepřišla na neukázkovou ukázkovou hodinu, zkrachovali by? Pinda minda.

2 komentáře:

  1. To je teda pěknej podraz. Je to pěkně neprofesionální přístup a být tebou dám si pozor,aby tě ještě nenatáhly :(
    U nás ve Vysočanech je taky nějaké MC, nechceš to zkusit tam?

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, právě od toho vysočanskýho knoflíku to je ;)

    OdpovědětVymazat