čtvrtek 7. června 2007

Pomooooc

Nástrahy horkého velkoměsta pro kojící matku s rýmou

Pro holky ze srazu: Tak jestli si myslíte, že po těch dvou kojeních během půl hodiny v hospodě Zuzka usnula spala a spala a spala ...minimálně až domů, tak k tomu mám jediný... HAHA Když jsme dojely pár desítek metrů k Adélinu autu, byla vzhůru, než jsem se vrátila do zverimexu, řvala (tam jsem ještě nakoupila, páč chvíli fungoval dudlík) , když jsem dojela na zastávku autobusu, řvala už jak tur, kterýmu trhaj nohu. Po zjištění, že první nízkopodlažák jede za 45 min jsem vyrazila směrem na 136ku najít nejbližší lavičku ve stínu, páč ten domov důchodců na zastvce pod lípou vypadal, že jestli se k nim pod lípu nacpu, dostanu vynadáno a jestli k tomu vyndám mlíkárnu, tak mě zlynčujou (ale třeba se pletu). Se stupňující se řevem jsem snížila požadavek na jakoukoli lavičku :) U prsa Zuzka stichla a v kočárku usnula. Když jsem se pak, po vrácení dvd a po nákupu těšila, že dorazím domů a zatímco bude Zuzka chrnět, dám si nohy na stůl, začal další hysterák Pro případ, aby na mně sousedi nezavolali sociálku, dorazila jsem domů se Zuzkou na ruce. Teď tu kojím....... hm, ještě jsem si tu chtěla něco poznamenat, ale asi to napíšu pozdějš

Žádné komentáře:

Okomentovat