úterý 5. června 2007

Kde je moje Růža?

Já chci zpátky svojí šípkovou Růžu !!!!

A je to v čudu...začátkem května jsem přestala Zuzce dávat do zavinky jednu tlapku. Režim byl už stejně docela rozhozenej, hůř už snad nebude.... Nebylo, snad jednu noc bylo divno, jinak jsem prostě kojila v noci dvakrát, třetí kojení vyšlo tak na půl sedmou a byla pohoda Jenže pak přišly vedra, a já do toho přestala vázat ruce úplně...a od tý doby to jede. První kojení většinou před půlnocí a pak po dvou hodinách . Ve spacáku ještě po kojení následuje brek, na kterej naštěstí zabírá dudlík. V zavince usne malá hned ale nedej bože, aby jí rozkopla. Jakmile se dostane na volno, je zle a řve jak tur. Teď na chalupě jsem si libovala - sice ty dvě hodiny zůstaly, ale zato ti začlo až v jednu a vydržela až do půl devátý....jo, to jsem se zase namlsala Dneska jsem hodinu mezi půlnocí a jednou strávila podáváním dudlíka, nadáváním kocourovi a pokusem uklidnit Zuzku a hlavně sebe. Jsem jak praštěná palicí. A nevím, jestli je Zuzce vedro, budí se pohybama a nebo jí bolí bříško, páč po každým zvednutí vypustí salvu, chůdě moje nevyspalý. Dneska nás zase čeká príma den - já nevyspalá protivná, Zuzka nevyspalá a protivná, dožadující se soustavně mojí pozornosti. Teda to začne, až jí přestanou bavit broučci na kolotoči..... Snad už bude líp.

2 komentáře:

  1. Chůďata! My zrovna testujem usínání bez houpání, bez zpěvu a bez míče... Nejde to... už tu fňuká 10? min. a nic. A to jsem mu dala jeho oblíbenou zavinovačku, aby se do ní zabalil a usnul... Už nemůžu, jdu ho pohoupat... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. njn, Zuzka zase v poho usíná....ale nespí dlouho :( život je boj ;)

    OdpovědětVymazat