středa 27. června 2007

Bude nám pět měsíců

anebo co už Zuzka umí a co ještě ne

Je to fofr. Naše holčička je už docela parťák, chápe legraci, umí nadávat a vztekat se, ale občas nasadí fakt nešťastnej výraz a rozpláče se tak srdceryvně, že se mi srdce ustrne. Se spaním je furt problém a to čím dál větší :( Od sobotní svatby kojím snad co hodinu, i když dneska už to bylo lepší, ale hlavně se mi budí protivný a uřvaný miminko, místo tý vysmátý holčičky, co se vedle mně budila dřív...... Moc doufám a věřím, že to jsou zoubky a že to za chvilku přejde. Dlouho to totiž nevydržím. S častým kojením následuje časatý kakání - do soboty byla Zuzka kakánek tak jednou za týden, ale od neděle kadí snad furt. Včera jsem jí dokonce přebalovala ještě o půlnoci....a to jsem jí málem láskou snědla, ačkoli jsem nakonec zatla zuby a moc se na ní nesmála - přece jen, kdo jí má pak uspávat. Ale ten úsměv, laškování s dudlíkem v koutku a veselý pomrkávání.... A teď to hlavní - Zuzka se zkouší přetáčet na bok. Přetáčení má dvojí - první je správný, ale nechtěný. Zvedne nožičky a překulí se, nejčastěšj na pravo, občas nalevo. To druhý, záměrný, na levou stranu, dělá blbě - zakloní se, propne do luku a nikam se nepřetočí, jen se rozvzteklí.....tak snad na to brzo přijde ;) Jo, a pořád si krásně hraje, přebírá se hračkama a chňape po všem, co má vv dosahu. Lidi chytá za prsty, chlupy a nejradši za vlasy...ehm, nejčastějš to odnáším já ;) A jinak je to naše milovaná vzteklikna, která nadává hračkám, až se občas stydím s tím nadávajícím kočárkem jezdit. I když - proti hystericky řvoucímu kočárku, kdy se lidi ohlížej, jestli jí trhám nožičku nebo hlavičku, je to nadávání ještě príma ;)

3 komentáře:

  1. ...nebo jak se to teď jmenuje. Ne úplně odstavit, jenom přikrmovat. Nám pomohlo dvakrát :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Armine, já zatím tak nějak chci kojit plně, hlady rozhodně neřve, protože včera mi přes den vydržela čtyři hodiny, občas v noci ani moc sát nechce ,jen je prostě vzhůru...ale už s tím bojujeme po několikátý a vždycky se to spravilo, tak budu věřit, že se to zase srovná

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tak napadlo, zkuste chladící kousátko... U nás to docela zabírá a ty uvidíš, jestli jsou to zoubky. Ale nejspíš jsou, takže upřímnou soustrast ;-)

    OdpovědětVymazat