čtvrtek 28. června 2007

Úterní den blbec

mobilně debilní.....

Ono to bylo jasný už ráno, že to bude hukot - V šest se mi totiž podařilo uspat Zuzku po hodině kecání s kolotočem. Podařilo se mi jí uspat naprosto dokonale ;) Já se vzbudila v osm, Zuzka v osm a dvě minuty - nejspíš proto, že jsem jí usilovně hypnotizovala - v 9:10 nám totiž jel nízkopodlažák na metro. No jo, byla jsem pověřena důležitým úkolem - nafotit vítání občánků s mojí neteří. Co na tom, že Žandě už je víc jak rok - holt zrušili kolíbku a pojali to jinak ;) Ale snad už budou vítat pravidelně a tak od podzima se dostane na ty kolíbkový děti :-D (ehm, tak já přeskočím - vítání bylo vtipný a fajn, Zuzka byla, jako pokaždý ve společnosti, milionová, a fotky taky ujdou, ač profík zdaleka nejsem) Dalo by se říc, že se mi podařilo neuvěřitelný - v osm jsem vstala, umyla se, umyla a přebalila a odcvičila Zuzku, při kojení jsem se u netu nasnídala a v devět jsem lehkým poklusem, dokonce i učesaná, vypálila na autobus. Na zastávce mi došlo, že jsem si nesbalila mobil. Bus nejel, už bylo čtvrt a tak jsem se na to vyprdla, stejně pak pojedu obyčejným (další nízkopodlažák jel za hodinu a čtvrt) a vyrazila jsem domů pro mobila. Zuzku jsem nechala v přízemí, vyjela nahoru výtahem, proběhla byt a nakonec jsem vytáhla pevnou a prozvonila se......asi nemá cenu dávat kontrolní otázku, odkud t en mobil zvonil. Každopádně jsem doma nesbalila nic, dole v přízemí jsem sbalila kočárek se Zuzkou a mobilem a svižným tempem jsem vyrazila na autobus.....Až na Pankrác všechno probíhalo v pohodě, jen na Pankráci mě zmátl výtah... ...jo jo, podlaží nula je nástupiště, jedna je vestibul a dvojka je na zemi. Jenže tady je to až do trojky....dost jsem se orosila, zmáčkla dvojku a dumala jsem, co budu povídat zaměstnancům DP, když se ocitnu u nich v kanceláři ;) Po dvou minutách zcela evidentně šnečí jízdy jsem se naštěstí ocitla na čerstvým vzduchu. O vítání jsem už psala, tak pak zbejvá jen ta pitomá restaurace, co jí normálně mám ráda. Udělala bych tu antireklamu, leč nemůžu si vzpomenout, jak se ta výborná pizzerie, co sídlí i v Olympii v Boleslavi, jmenuje. Každopádně jsem tam byla tažena švagrovkou, že tam výborně vařej, je to tam na rovině a je tam místo na kočárky. Na rovině to bylo, místo na kočárky taky, ba i volnej stůl se tam našel. Bohužel, taky tam byla servírka kráva, která nás nejdřív poslala o dva schody výš, na moje lehké zakuňkání, že i u toho třetího volnýho stolu je rezervace, se zatvářila, že jsem debil, na švagrovčino lehké zakuňkání, že je tam ta rezervace, jí sdělila, že jsem debil, proč tam lezu a při pokusu sednout si k jednomu ze stolů mě upozornila, že mám kočárek odvézt do chodbičky u dveří ( u stolu by totiž mírně překážel jí, u dveří všem kromě jí). Už bez kuňkání jsem jí sdělila, že tam jaksi mám dítě, na který chci vidět, a po jejím deiblním ksichtu jsem udělala něco, co dělám jednou za deset let - otočila jsem se na podpatku (a že jsem měla jehly! ) a se švagrovkou v zádech jsem vypálila. Ještě minutu a asi bych jí jednu napálila. Najedli jsme se o párset metrů dál, kde se sice na kočárek nijak nadšeně netvářili, leč nechali nás to vymyslet a spokojení jsme byli všichni...... Ale jo, chápu, že né všude se kočárek vejde, ale ta pinda fakt mohla projevit trošku ochoty a případně se omluvit, že je na obědy plno. Ta kačena se tvářila, jak když má pod nosem hovínko, a vymejšlela nesmyslný řešení a fakt byla zralá na jendu mezi oči ;) Asi si myslí, že není nic veselejšího, než cvičně nosit kočárek ze schodů a do schodů. A pak už si nic zlýho nepamatuju - na rehabilitaci bylo dobře, pochvalu jsme dostaly, doma se už taky nic nestalo, jen v DM drogerii jsem jaksi nezpůsobila jejich krach,tím, že bych s desetiprocentní slevou využila všechny slevový kupony na dětský věci, který mi končej na konci června. Evidentně totiž na konci června končej kdekomu, tudíž valnou část z oněch věcí neměli ;) Ale ono to stejně tak hypervýhodný není ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat