pátek 8. června 2007

Ručičky jsou tadýýýý

Zuzka dělá pokroky

Je to neuvěřitelný, jak ty děti dělaj pokrok. Skokama a naráz. Já se tu trápím, že se nepřetáčí a že se ani evidentně v příští pětiletce přetáčet nehodlá a málem mi uteklo, že našla ruce. Minulý týden brala do ruky všechno, co jsem jí podala, leč vzápětí to upustila, v lepší případě s tím zatřásla a upustila, či jí to v ruce zůstalo. Ovšem mám pocit, že vůbec nevěděla, že to drží. Jen sem tam zkoumala oběma rukama plyšáky V sobotu jsem si pak stěžovala mamce, že ještě neví o tom, že něco drží a že nic nedává do pusy. Zuzka moje slova podpořila tím, že si chrastítko narvala do pusy a vesele ho loízla. V neděli to pak několikrát zopakovala. Ani nevím, jak to šlo dál,ale jedno jasný - ve středu (6.6.) už Zuzka jasně brala do tlapek věci, co jsem jí podávala, prohlížela si je, ocucla je a zase je zkoumala. Dokonce, když jí nic nepodám, zašmátrá rukou kolem sebe a něco vytáhne. Plastíky ochutná a nechá bejt, zato chudáci plyšáci jou oslintaní až hrůza a Zuzka je v puse samej kočičí chlup. Zcela zřejmě jí to nevadí a v ochutnávání místního prachu a chlupů hodlá pokračovat, jen se před tím vždycky pomodlí a pět minut vydrží si ty svoje sepnutý tlapky pozorovat..... Jen kdyby u toho nevyžadovaa mojí přítomnost. (ehm, poslední dobou trávím většinu času na hrací dece, kde jím, spím a sleduju - Zuzce to stačí ke štěstí, víc ode mně nechce, jen mám bejt u ní ;) )

Žádné komentáře:

Okomentovat