úterý 19. června 2007

Otloukánek

aneb špatenj den

Zuzka se u nás má jak v ráji. Hýčkáme si jí, neubližujeme jí a jen sem tam se stane maličká nehoda -ehm, asi dvakrát si lokla při plavání, jednou jsem jí šmrncla hlavičkou o futro při pronášení dveřma a sem tam na ní spadne papírová či látková plína z poličky nad přebalovákem (no dobře, jednou žuchla i plastová pískací knížka ;) ) no, a to odření pod krkem se už spravilo :) Ovšem v sobotu měla Zuzka blbej den- nejdřív jsem s ní nějak špatně vytočila zatáčku a vzala jí nožičkou o pelest postele. Chůdě moje malý, nakonec to zachránilo prso..... při dalším přebalování jsem zjistila, že jsem prdelce naší vyrobila modřinu :( Potom následoval Robíkův proslov na téma - ta hračka s tím plastovým klipsem je nebezpečná, dyk by se mohla Zuzka bouchnout, a na důkaz svých slov potom večer onu sponku při hraní strhnul Zuzce na čelíčko.... sámo, že jsem to zachránila já. Ehm, ten bílej flíček Zuzce na čelíčku zmizel, už je zase kočka A já jsem teď sakra opatrnější a všude hledám případná nebezpečí

3 komentáře:

  1. To se občas stane ;-) Nedávno si kamarádky malej strhnul na sebe celý kolotoč /ten co se dává nad postýlku/ i s medvídky.Boule byla, pár slztaky a dnes už ho zase rve klučičí silou. Nějak se prostě musejí otrkat ;-) Klíd....mamino.Boulí a modřin bude ještě mnohem víc. A to pak bylo u lékaře vysvětlování.

    OdpovědětVymazat
  2. mně+ to zase tak netrápí ;) jen si dávám víc pozor... až se začne sama pohybovat, způsobí si sama víc a horších modřin a boulí ;) Neteř občas chodí jak když jí berou do čela sekyrkou, jak se furt o něco otlouká ...ale lepší se :-D teď má spíš odřený kolena

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, včera se Honzík při couvání na bříšku \"opřel\" o nohu od stolu hlavou... udělalo to jen takový malý ťuk a já se zasmála, jak využívá i jiných prostředků, když má těžkou hlavu... Když se pak otočil a já viděla ten červenej flek (a to se \"jen\" opřel), došlo mi, že až bude opravdu lízt, tak bude pořád modrej z modřin :-D

    OdpovědětVymazat