čtvrtek 7. června 2007

Nějaké úkoly

ještě k těm nástrahám tentokrát s rýmou, kakáním a sexy ohozem :)

1)Bejt sexy mamina je fajn. Hlavně ten super výstřih s u mně nevídanejma vnadama a po dloooouhý době bez podprdy !!! Zmenšit zadek v bílejch kalhotách sandálama se sedmicentimetrovým podpatkem je ještě víc fajn ;) Codit v botách s podrážkou jak z papíru a takovýmhle podpatkem kilometry s kočárem, to už tolik fajn není. Ovšem vzít si jako náhradní boty tenisky s ještě tenčí podrážkou a ještě nepohodlnější, to může jen idiot a Ryba Úkol č.1 - koupit pohodlný sportovní bílý sandály na klínku a zbytek výšky podpatku nahradit zhubnutím přes zadek 2)Kontrolovat a připravovat přebalovací tašku není jen doplnit počet plín. Jo jo, to, že Zuzka moc nekadí, ještě neznamená, že náhodou nebude kadit na výletě. Ty dva uschlý vlhčený ubrousky mě trošku rozhodily. Děkuju Lee za výpomoc. Úkol č.2 - doplnit vlhčený ubrousky a zkontrolovat, jestli se mi Zuzka vejde do toho overálku, co tam už měsíc máme pro jistotu 3)Kurnik, když mám rýmu, mám mít kapesníky. Tak zase děkuju Lee a ještě jedněm malejm potravinám ve věžáku. Dokud se nevysmrkám, nepřestanu kejchat. Moje kejchání Zuzku fascinuje. Hlavně při kojení ;) úkol č. tři nepíšu, páč kapesníky nosím jindy furt ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat