středa 4. července 2007

Tak konečně ta svatba

sice se zpožděním

Njn, v sobotu to byl týden...holt nestíhám. Ale aspoň napíšu jen to nejdůležitější, páč nedůležitý jsem zapomněla ;) Svatba byla super. Slivovice tekla proudem, obřad byl rozumnej, dort se z neznámýho důvodu nenakrojil, nevěsta byla unesena, ženichovi i nevěstě to slušelo a my s Bobem jsme si po hodně dlouhý době trsli. Zuzka byla kočka, i když klobouk jí vysloveně prděl, takže nakonec z ní klobouková dáma nebyla. Zároveň jí prdělo ležet na zádech v kočárku někde, kde je spousta lidí a moc se toho děje. Takže jsme strávili den nošením prdíška na ruce ;) (obávám se, že to je jeden z důvodů, proč nás teď tolik prohání - nějak se jí to moc líbilo ;) ) V sedm toho na Zuzku bylo moc, asi jí zmohl tanec v kolečku kolem novomanželů, takže jsem jí uložila a do půl dvanáctý jsme měli volno ;) v půl dvanáctý dospěla beruška k názoru, že paření nám stačilo a rozezněla el. chůvičku poměrně dost důrazným řevem. Takže pak už jen zběsila noc s co hodinovým kojením, snídaně a odjezd směr Brno - oběd u babičky ;) Sumasumárum to bylo moc fajn a ze všeho nejvíc jsem tak nějak neskromně nadšená z daru, který jsem novomanželům Kaktusovým ;) za mě a Boba vyrobila ;) Škoda jen, že jsem ho nevyfotila i se závěrečenou úpravou - s nádhernou červenou gerberou, neb kvetoucí kaktus je kvetoucí kaktus (povídání o tom, že trny nedorůstají a že mu mají číst, tam taky není)

3 komentáře:

  1. Jak se pěstuje takový kaktus? Prosím,prosím o radu :-) Má totiž krásný bodliny!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No, vyžaduje velkou péči a spoustu rozhovorů s pokladníma, co se mi snažili dávat kovový pajdy ;)

    OdpovědětVymazat