středa 11. července 2007

Sražený šaty

aneb pablb, co se neumí obléc, na scéně

Asi jsem se tu chlubila, jak jsem úžasná, že jsem jednoduchým rozpáráním ramínek na šatech vyrobila ze šatů obyčejných šaty kojící ;) Ano, jsem génius ;) jen jsem jaksi dostatečně nenastudovala záludnosti novýho zavazovacího systému. Na chybu jsem přišla až při praní po svatbě, kdy jsem šaty vyndaný z pračky chtěla pověsit na šňůru. "Ježíší, já je seprala na šišato a zničila!" Po důkladnějším prostudování jsem pochopila, proč mi v sobotu ty šaty nějak divně seděly, měly divnej výstřih a nemohla jsem si vzpomenout, že jsem kdy měla vpředu a vzadu šev..... Tak jo, asi jste uhodli - já krasavice inteligentní jsem svázala k sobě dvě ramínka přední a dvě zadní. Švy z boků jsem měla vepředu a vzadu a jedno nabírání patřící přes prsa jsem měla na zádech ;) A já si tak myslela, že mám fakt velký kozy, když je mi to přes ně malý :-DDDD

5 komentářů:

  1. to je napuosto noumáuní, to je jen laktační psychóza! Je to má důvěrná přítelkyně! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. hm, já tušila, že to přijde :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale kdyby ti nějakou nešťastnou náhodou vybujela jedna lopatka do obřích rozměrů, tak ti budou akorát!

    OdpovědětVymazat
  4. Když já ty prsa mám fakt teď o trošku větší než jindy, takže mi to na jednom prsu dost táhlo :-D

    ale řekla bych, že na fotkách to poznat nebylo ;)teda vůbec to poznaat nebylo ;)

    OdpovědětVymazat
  5. To víš že na těch fotkách nebylo vidět, že máš větší prsa, nebooj :-P

    OdpovědětVymazat