středa 18. července 2007

Spacáková královna

Nic nepotřebuju, všechno peo Zuzku mám za dvanáctset ;)

Jsou to přesně dva dny, co jsem ostatním maminám psala, že na mimibazaru a mimiakuci nenakupuju ani nedražím, neb na Zuzku všechno mám a vůbec netuším, kam poroste, takže v jaký velikosti co kupovat. Ha há Dneska jsem omylem vyrazila do Tesca, tam vlítla na slevy v Nextu a koupila kalhoty a super tričko ;) Na Zuzku, pochopitelně. Je fakt, že jsem byla dost žabař - ty davy matek nakupovaly většinou od deseti kousků vejš ;) Pak jsem vtrhla do Tesca Tesca a tam koupila overálek a spaní asi v zimě a neodolala a koukpila i spacáček, po kterým koukám už dlooooouho, ale nejdřív jsem nevěděla, jeslti ho budu používat a pak neměli správnou velikost. Dneska jsem věděla a velikost měli. Háček je jen v tom, že jsem mezitím stihla koupit další dva spácáky, což s jedním spacákem z původní výbavičky dělá čtyři kousky + jeden pidi, kterej už je uskladněnej na další mimčo. Ale co, Tchibo spacák je za a teplej a za b z něj vyrostem, a ten hypernováckej byl levnej, ale je ušitej jak prase a kdosi nepochopil, jak funguje zip, takže z neznámýho důvodu je tam našitej obráceně (v látce končej volný díly a na volným konci se musí zasouvat jak u bundy). Nakonec jsem koupila už druhej půlměsíčkovej polštářek kolem krku, páč mám neustále pocit, že je Zuzce v autosedačce nepohodlno, neb jí klinká hlava. S polštářkem za pětstovek z minulýho týdne bylo ještě hůř, páč se pro změnu mačkala, takže dneska jsem ulovila jinej - výrazně menší a výrazně levnější ;) k tomu froté leporelo a čtyři knížky přišlý poštou jsou už jen detail Sumasumárum jsem o dvanáct stovek levnější a Zuzka má o poznání narvanější skříň ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat