pátek 20. července 2007

Manuál?

aneb jak zapojit anténu k televizi

Máme novou televizi. Super. Je véééééliká převeliká, umí spoustu věciček a je prostě príma. A protože má na ovladači spoustu knofílků a v menu spoustu zajívavejch položek, vytáhla jsem návod, že to jako nastuduju. Našla jsem si kapitolu CHESKY, páč SLOVÁK se mi to číst nechtělo, a začala jsem studovat. Jak připojit k zásuvce, kterej konektor se jak jmenuje, jak se jmenuje který tlačítko ovladače + u každýho jedna věta,co dělá, obrovský schéma zapojení nevímčeho a stránka s fotkama menu s nápisem, že může být na našem přístroji jiné. U tlačítka teletex info, že víc se dočtu u teletextu. Nějak zapomněli napsat, v který knize tu kapitolu teletext najdu. Taky nevím, co je to simplink, krom toho, že to tlačítko má cosi ukázat, leč neukazuje to ;) Jediný, co jsem se dočetla, že na digitálním tuneru je i rádio, což je moc fajn, až na to, že cca pět dní v týdnu je u nás slabej signál a chytíme super černou obrazovku ;) Taky vím, jak přidělat stojící televizi na zeď a že když jí chci zavěsit, tak musím koupit konkzolu. Návod na zavěšení bude u konzoly ;) Jsem nadšená !!!!! Poprvý můžu s klidným svědomím celou tu bichli vyhodit a nemusím vytrhávat a kdesi skladovat češtinu a pro jistotu i angličtinu, kdyby byl podivný překlad. Výrobci třikrát sláva !!!!

3 komentáře:

  1. a nebude ještě samostatnej manuál někde u ovladače? abys zjistila jak se to teda ovládá :-D

    OdpovědětVymazat
  2. návody jsou na nic... přicházíš o to krásný dobrodružství. A hlavně třeba i po roce přijdeš na novou funkci, to hrozně potěší :)

    OdpovědětVymazat
  3. mně spíš naštve, když po letech zjistím, že to umí něco úžasnýho a já to nepoužívala :-D

    ehm, a ovladat to umím, jen prostě asi u dvou fcí nevím, k čemu jsou ;)

    OdpovědětVymazat