pondělí 16. července 2007

Plaváček

Několik důležitých dovedností

Víc takových víkendů !!!! Teda, přiznám se bez mučení, že mně, která odsuzovala všechny matky, kterým se venku přiopálilo mimčo, jsem zlehýnka připekla Zuzku - dejť by taky ne, když nám odpoledne usnula na DVĚ!!!! hodiny venku na dece. Samozřejmě, že né na sluníčku, ale pod stromem. Jenže jsem jí nenamazala ( do šesti měsíců se nemá mazat ničím a pak čímsi spešl). Má tváře jak slabikáře ;) ale jinak nic hroznýho V neděli jsem už zběsile mazala, i když se chystám zakoupit něco lepšího, tak jsem vzala zavděk jiným dětským opalovákem. Krom opalování jsme ještě provozali plavání - koupila jsem malinkatej bazének (jak moc malinkatej jsem zjistila až po nafouknutí, kdy se ani nechtěl zakulatit) a ukázalo, že to byl kauf jak hrom - Zuzce se bazének moc líbí, je tam zapresovaná, leží na zádech, vodu má krásně k obličeji a dokonce se v něm ráda otáčí na břicho (dokonce zvládla asi dvacet pokusů, i když při každým přepadla zpátky na záda :-D). A na bříše tam cosi loví, čímž vytváří fakt super tempa a točí se po bříše jak ručičiky hodinek ;) Bob je moc spokjenej - není pochyb, kdo je tatínek :-D Ale nejdůležitejší věc se stala v neděli dopolko na Krakonošově tržnici - Brečící Zuzka si v kočárku sama vylovila dudlíka, dala si ho SPRÁVNĚ do pusy a usnula :-DDDD Jen se obávám, že to byla spíš náhoda ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat