středa 2. května 2007

Tři měsíce !!!!!

a tááááááákhle je Zuzanka veliká....

Jo joj, v pondělí to byly tři měsíce, co ta naše kukačka jukla na svět....už je z ní šikovná holčička a já si jen matně vzpomínám na tu první cca třítýdenní hrůzu a na další cca měsíc bojů. Život začíná bejt v pohodě, jakžtakž funguje režim a hlavně - Zuzka se už naučila usínat i ve dne, takže na šátek dojde jen výjimečně. Dudlíkům budiž chvála. Taky začíná čím dál víc povídat. Sem tam si výskne, či vydá podivnej zvuk, chrochtá, grčí a pondělní mininarozky oslavila opravdovým mluvením :-DDD Krásně opakuje "ho ho ho ho ho ho" (zkuste si představit tibetskýho mnicha povídajícího mantru ;) ) A občas se chechtá nahlas. Důvodem hlasitýho smíchu bejvá nejčastějš můj zpěv, hlavně když jí u toho hejbu do rytmu nožičkama a ručičkama.....Aspoň někdo na světě má rád, jak zpívám ;) A co teprve můj repertoár, ve kterým mezi nejoblíbenější patří Červená řeka, Když jsem já sloužil a Na tom pražským mostě :-D Ha, už mě cosi volá z postýlky.... takže vsátávat a cvičit :-)

2 komentáře:

  1. Blahopřeju Zuzance :-)
    Ty jo, ale to teď utíká.

    OdpovědětVymazat
  2. Tý vogo tři měsíce!? Gratuluju! Ať se daří! :-)

    OdpovědětVymazat