středa 9. května 2007

Spací maturita

se nezdařila

Z nějakého důvodu jsem dospěla k názoru, že Zuzka už je velká holka a že když skoro týden spí v pohodě s jednou volnou rukou, bude už určitě spát krásně i rozvázaná.... HA HA HA Ta příšerka jaksi nepoznala, že je noc. Nejdřív nechěla usnout u prsa, pak po položení nechtěla dudlíka a vesele se mlela jak kapr na suchu.... nakonec zabralo napodruhý prso a já vesele uložila spící nekokonek do postýlky. V jedenáct sebou začala zase mrskat, ale za chvíli usnula, aby se o půlnoci vzbudila znova a už mi nedala šanci dělat, že tam nejsem, páč začla řvát ;) Následovalo svázání, kojení a spaní ve vyjetejch kolejích...šmarjá, snad jí nebudu muset vázat až do skutečný maturity :-D (Jo, a ráno byla vzhůru v šest...pomooooooc Dudlíkem jsem jí akorát naštvala, čímž jsem si na ráno připravila mrzutou holčičku ;) )

Žádné komentáře:

Okomentovat