středa 23. května 2007

Svatebčani

a je to vyřešenýTak jsem dumala, v čem půjdu kamarádům na svatbu - objednala jsem si sice z dajakýho quelle, či co to bylo, sukni a halenku - sukně dorazila a halenka dorazí později (jak tyhle firmy znám, tak na vánoce), tudíž svatbu nestihnu a taky v tom vypadám jak matrona takže jsem rozhodla, že si vezmu šaty, ve kterejch vymetám svatby už dva roky, jenže včera se mi kamarádka chlubila šatama, že maj zavazovací ramínka a že to bude super na kojení - a mně došlo, že fakt nevím, jak v těch šatech budu kojit (ehm, vyhrnout to i se sukní asi fááákt není dobrej nápad ;) ) Dneska ráno jsem chtěla zkusit jestli mlíkárnu nevysoukám nějak kolem ramínka a zjistila jsem, že mám ještě druhej problém - nevím, kde ty šaty jsou ;) Šaty jsem našla a oba problémy se vyřešily - šaty jsou na světě, jakžtakž se do nich vejdu a hlavně jsou taky na šňůrky - sice sešitý a váže se jen mašlička, ale to zvládnu rozpárat :-D Jo, a Zuzanka je už víc jak týden majitelkou úúúúžasnýho modelu ;)

2 komentáře:

  1. I vy modelky! Počkej až bude tak hnusně, že tam budem drkotat zubama a navlečem na sebe nějaký ohavný svetry, absolutně se nehodící k šatům, protože jsme s timhle problémem nepočítaly ani jedna :-D

    OdpovědětVymazat
  2. No, díky za upozornění - musím si sehnat úúúúžasnej svetřík ;) pro Zuzku koupím bílý silonky, mám svetřík a bodýčko s dl. rukávem ;) Zuzka je holt vybavená :-D

    OdpovědětVymazat