pondělí 21. května 2007

O putovní pohár

rodinný akce maj něco do sebe ;)

Víkend se vydařil - já jsem spálená, Zuzka nadšená ze spousty zážitků a vyspinkaná, Lucián vyběhanej a Bob vyhrál se svým týmem bojovku, takže je spokojenej :) a Bobově mamince, čili tchýnče, se snad na chalupě mých rodičů líbilo a zase někdy dorazí Stejně tak doufám, že se u nás líbilo dalším snad dvaceti příbuzným a kamarádům a za rok se sejdem zase, i když ofiko důvod nebude první rok Žanetky, ale výrazně víc roků mého otce ;) Ehm, jen doufám, že je bratr bojovkou nevyděsil a ještě někdy se ukážou..... ehm, k bojovkám - já vždycky byla tip milující tyhle podivný organizovaný zábavy, ale kdykoli jsem zkusila cokoli vymyslet, byla jsem bratrem označena za cvoka a veškerý moje snahy něco připravit, byly upřímně ignorovány ;) Jenže jak bratr začal na starý kolena studovat, byl nucen zúčastnit se dajakýho kurzu o tom, jak zabavit grupu dospělých, a vrátil se nadšenej. Takže teď jeho široký příbuzenstvo sloužïlo za pokusný králíky k jeho vynálezům a testům :) No, nasmáli jsme se, někteří zabloudili, nakonec jsme se zase našli a dostali jsme diplom :-DDDD a rozhodně jsme se nenudili celý odpoledne u stolu s flaškou ;) takže dobře tak A hlavně -Bob vyhrál, celou trať měl sebou Zuzku a ta byla hodná, takže příště zase bojovka projde :-D Že večer bylo veselo, to je jasný. A nedostat můj otec podivný nápad, že vyrazí v deset večer na návštěvu k sousedům, bylo by to i bez rušivých elementů..... (ehm, sice jsem věděla, že otec nebyl tak moc "unaven" aby někam zahučel a usnul, leč i tak jsem měla strach a po prolezení širokýho okolí chalupy jsme s Bobem vyrazili na autovýlet po místních hospodách, aby jsme otce nakonec našli před půlnocí u sousedů, kteří většinou chodí spát se slepicema) Ráno se pak bratr hrnul k sudu s tím, že tu zbylou půlku dá na dotočení kamarádovi do hospody, jenže sud kdesi u dna zašplouchal "taky jste ty 4 piva mohli vypít" a my se nestíhali divit ;) Holt strejdové od švagrový jsou dobrý řízci :-DDDD A za rok jedem znova ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat