sobota 5. května 2007

u doktorky

tři měsíce ještě jednou ;)

Nevím, jak to Zuzančina doktorka dělá, ale na šestinedělní prohlídku tam byla paní náhradnice a teĎ na tříměsíční zase další náhradnice....moc milá mladá paní doktorka Takže: Zuzka váží 5110g, měří 59cm a obvod hlavičky má 38,5cm a má na hlavě mimísí vyrážku, která je prý už hodně ošklivá a páč Zuzance po jedný vitamínový masto opuchlo oko, dostaly jsme vitamínovou mast jinou, a rovnou dvě. Celou kontrolu paní doktorka řešila vyrážku, takže to, že očkování bude až ve 4 měsícíh, jsem zjistila až z domova po telefonu :-D Na opalovací krém jsem se nezvládla zeptat vůbec, zato jsem se dověděla, že má Zuzka pupeční kýlu a že možná pomůže kýlní pás, ale nejspíš půjde Zuzka v pěti letech na operaci. A já teď nevím - naše paní doktorka mi o kýle nic neříkala a vůbec to neřešila, podle všeho ten kýlní pás spíš nepomůže a já nevím, , jestli teda mám nebo nemám Zuzku trápit. Chjo chjo.... Ale jinak se ta naše opička zvědavá má čile k světu !!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat