neděle 6. května 2007

Zííííííííív

Království za pět v kuse !!!

Já se už asi nikdy nevyspím....vlastně týden už to vypadalo, že to půjde, ale pak jsme začaly trénovat spaní s jednou rozvázanou rukou, a ejhle byly jsme o dva týdny zpátky :( Svazování to už nezachránilo. K tomu prodlouženej víkend na chalupě a já už zase místo jednoho kojení kojím v noci třikrát. Tak aspoň zase trénujeme "jednorukýho banditu" :-) Horší to už nebude Ke všemu se poslední asi tři týdny cca po třech dnech mění cyklus, takže když si zvyknu na probouzení v půl druhý, Zuzka se začne probouzet v jednu, když si zvyknu, je zpátky na půl druhý a já v jednu čilá, jsem v půl druhý jak přejetá parním válcem.... Výsledkem jsou dvě noční můry - 1)budím se cca půl hodiny po kojení, přesvědčná, že mám Zuzku u prsa a s hrůzou zjišťuju, že jsem usnula a asi jí zalehla (Zuzka vesele chrupe v postýlce) 2)budí mě probuzená Zuzka a já jí chci uspat, když po tom kojení nemůže usnout. Pohledem na hodiny zjišťuju, že už víc jak dvě hodiny nejedla a že je čas vytáhnout mlíkárnu. No co, suma sumárum spím od desíti, půl jedenáctý do cca sedmi osmi, i když s přestávkama, takže zase tak hrozný by to nebylo, kdyby do toho jednou za čas neměla Zuzka usilovnou tohou vstávat v šest (či dřív).... Já to prostě nemám kdy naspat. Zuzíííí, dyk už si spala sedm hodin v kuse, tak zase hezky do toho :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat