čtvrtek 31. května 2007

Zmatky a zmatky

tak modelku sice nemáme, ale rozhodně jsme netratili :o)

"Dobrý den, paní Bobová, já jsem ta a ta a volám vám, abych vám řekla, že fotečka vaší dcery vyhrála druhé místo v naší soutěži. Všichni porotci se na tom jednoznačně shodli. Chcete si výhru vyzvednout ještě teď? ...hm, tak my vám pošleme e-mail. Druhá cena je sada peřinek" Týjofky, jsem se začepýřila. Sice objektivně řečeno, Zuzka na tý fotce z veletrhu až tak super úžasně nevypadá, ale asi je zaujal ten vážný výraz a nakrčený čelíčko..... "Ty, Rybo, já tam včera byla a u těch vítěznejch fotek sice bylo vaše jméno, ale buď ty děti nepoznám, nebo v tom maj bordel. Byla tam sedící holčička v růžovejch šatičkách...." Pondělí jsem strávila pátráním na netu po výsledcích soutěže, řešila jsem, jestli to o jednu neposunuli a růžová holčička není dcera kamarádky, až to v úterý vyřešil telefonát - druhé místo vyhrála taky Bobová, ale Dagmarka a na omluvu nám dávají fotografování v ateliéru zdarma :-DDDD Ehm, ze všech těch cen jediný fotografování za něco stálo !!! Takže cena útěchy je vlastně super a nám vůbec nevadí, že Zuzka není modelka, protože pro nás je stejně ta nejkrásnější !!!! jo, a tu fotku, tu sem dám (ale omluvte kvalitu, vlastním jí jen na papíře a přefocovat večer pod lustrem mi moc nejde)

2 komentáře:

  1. Radši to nebudeme říkat Bodiemu ne? :-D Btw. koukala jsem na vítěze a myslim, že obě máme hezčí mimí :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Agent s pichlákem si můžou trhnout nohou....

    OdpovědětVymazat