sobota 26. května 2007

Už nám budou čtyři

...měsíce, samozřejmě ;) a máme spousty novinek

Vlastně všechny novinky spadaj do včera Ze Zuzky je plaváček. FAkt - nejen že to bylo ve vaničce o třídu lepší než minule (ani nevím, jestli jsem psala, že minule řvala jak tur, bála se a Bob měl pak doma reklamaci, neb on, vcelku úspěšný závodní plavec nemůže mít dceru, co se bojí vody), ale dokonce byla prý fááákt dobrá jakože co se mimin celkově týče ;) Přežila i dva lokance způsobený mojí neschopností a z vody vylejzala spokojená a usměvavá.... Další zjištění už tak pozitivní není - Zuzka neusne hned, jak se nastartuje auto. Neusne ani po deseti minutách - dál jsme nejeli, tak nevím. Ale je to lehce znervózňující informace. Sice celou cestu počítala lvům pruhy (ehm, prostě máme pruhovaný lvy) a nebrečela, ale kdoví, co bude příště ;) V obchoďáku potom jezdila v autosedačce na podvozku a vesele nás s Bobem pozorovala, ovšem museli jsme k ní být čelem. Ještě nedávno jsem jí někde zaparkovala a šla vybírat, tentokrát jsem si jednou dovolila otočit se zády a bylo zle ;) Jo jo, a bude hůř ;) Další novinka je, že jsem jí včera sice ještě svázala do plíny, ale ruce jsem nechala venku a Zuzka vcelku obstojně spala, dokonce po probuzení sebou nešila a nešermovala jak zběsilá. Uvidíme, jak dneska - to jsem totiž pro jistotu nedala vázání žádný a rychlozavinku jsem vyměnila za spacák ;) hm, novinek bylo pět, ale na tu pátou si asi nevzpomenu, tak holt někdy jindy .....

Žádné komentáře:

Okomentovat