čtvrtek 31. května 2007

Řidičák nebo techničák

kde se stala chyba?

Dneska jsem se po dlouhý době dokopala do videopůjčovny, že jako teda ten doporučenej film by to fakt vidět chtělo. A protože jsem "naší" půjčovnu našla zrušenou, vypravila jsem se do další, nedaleký. Film sice neměli, teda byl půjčenej, ale když už jsem tam byla, tak jsem se tam zaregistrovala...... prej dva doklady totožnosti - řidičák a občanku - a bydliště na Praze 9. Vytáhla jsem dvě kartičky z dokladů, paní si mě zapsala, dostala jsem zpátky ssvoje dvě kartičky a jednu novou a nádavkem instruktáž, že když si za den půjčím čtyři filmy, mám pátej zdarma (což je fakt běžně využitelná záležitost ;) ) .... A pointa? Před chvílí si byl bratr půjčit Ferušku a když jsem mu hledala doklady od auta, zjistila jsem, že jsem dneska paní nedala řidičák, ale techničák od auta, ke všemu psanej na Boba ;) Třeba si bude moc půjčovat filmy i naše auto ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat