úterý 15. května 2007

Fofr !!!

Takhle rychle jsem sebe i Zuzanku ještě nevypravila....

Už týden všude povídám, jak jdeme ve středu na rehabilitaci - 15.5. v 10:30, nebo 10:15? Ovšem, že patnáctýho není středa, ale úterý, čili dnes, mi došlo v 10:05 S šíleným výskokem jsem vybalila autosedačku, zkontrolovala stolní kalendář, připravila deku, zalitovala, že se budem vypravovat ještě jednou na procházku a pak jsem vychladla a spočítala si, že za patnáct minut jsem na poliklinice s kočárkem svižnou chůzí a že mám úžasných sedm minut na sbalení sebe i Zuzky ;) Zuzka zůstala v overálku, nafasovala čepici a mikinu, já vyměnila tepláky za kalhoty a po skontrolování času jsem vyměnila i domácí poblinděný tričko a neučesaná, leč obutá, jsem vystřelila jak drak i se Zuzankou ;) Za pět půl jsme byly na místě, sklidily několik pochval, jedno pokárání, Zuzka se smála a moc se jí tam líbilo - jako vždycky ;) Teď už jsme zpátky z vycházky, po obídku a mám i zabalenej dárek pro kamarádku a její novorozenou holčičku... ...jsem prostě úúúúúžasná :-DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat