sobota 3. února 2007

A je to.....

..... sice to bolelo, ale stálo to za to

Uf, tak Zuzanka vykoukla na svět v úterý, 30.1. v 16:25 hod a je prostě naprosto nejkráááááááásnější !!!!! i když se vzteká ;) jo, a byla kráááásně maličká 2980 g, 48 cm měla ta naše radost

16 komentářů:

  1. Je krásná! Tak přeju hodně štěstí do života vám i jí.všichni ho potřebujem. A ať dělá jen samou radost.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherná!!!

    gratulujem ;)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jednou gratuluju a popravdě...tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, taky jsem se narodila 30.1. :)
    Je fakt roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  5. :)
    no jo,tatínek vyprávěl
    Tak ještě jednou vše nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Velká gratulace vám oběma! Vlastně všem třem :)

    OdpovědětVymazat
  7. je předkásná! gratuluju! tak ať je hlavně zdravá!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkujem za gratulace ;) pro nás je ta nejkrásnější....

    Mek, holt nápadníka si musíte hledat jinde ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Doprčic, člověk se jen na chvíli vzdálí.. :(
    Tak taky moc gratuluju a přeju hodně zdraví a štěstí - a těším se na fotodokumentaci. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aháá, tak jsem fakt nejpomalejší na světě. Mně se tam ta fotka původně vůbec nezobrazila.
    Je vážně nádherná!!

    OdpovědětVymazat
  11. Taky gratuluju, je krasna :)

    OdpovědětVymazat
  12. koukám, že se mi samým dojetím zamotaly prsty na klávesnici:)) hodně radosti a ať zuzanka netýrá své rodiče! ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. No, mně už se taky pletou prstíky...Zuzka měla 2980g ;)

    OdpovědětVymazat
  14. gratuluji k miminku a závidím holčičku!:-))

    OdpovědětVymazat
  15. pár dní jsem tu nebyla, říkala jsem si, že je ještě chvíli čas a teď už mi nezbývá jen gratulovat. Přeju rodičům a hlavně té malé princezně všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat