středa 14. února 2007

Dva týdny!!!!!

Spát v noci? a proč?

Zuzka je už velká holka. Včera v půl pátý to byly dva tejdny, co vykoukla na svět. Od tý doby krásně vyrostla a taky mám pocit, že už začíná fakt sledovat svět... Už nesleduje jen obličeje lidí, co s k ní přiblíží na patřičnou vzádlenost. Zajímá jí i kolotoč nad postýlkou a červená hrací ryba na hrazdičce na spacím košíku.... Včera při přebalovaní jí zaujala tuba s rybilkou, tak jsem jí (tu tubu)vzala a šmrdlala jí tím před obličejem - a ehjle, Zuzka otáčela hlavičku, aby dobře viděla ;) Bohužel vylepšuje i stav hlasivek a způsoby, jak večer neusnout..... dopolko spí jak andílek ( teď jsem si zvládla tři ...TŘI!!! ..... hodiny krásně pospat), odpolko ještě chvíli funguje kočár a procházka, ale k večeru Zuzku trápěj prdíky a taky chce koukat, sledovat a pozorovat. I když se ještě nechá uspat. Ovšem v noci, kolem desátý či jedenáctý je se spaním konec. Zuzka kouká na svět a podle toho, jestlí jí zrovna trápí nebo netrápí bříško se buď blaženě rozvaluje u mně v náručí a pozoruje, nebo se svíjí a napíná a tlačí a kouká na mně a řve. Jen o tom, že by mohla taky spát, evidentně nic neví. A když člověk jeden den neprozřetelně spí jen pět hodin ( páč jsem blbec vstala dřív a nestihla si znova lehnout, než se malá vzbudí), tak mu tohle večerní nacvičování nedělá dobře. Naštěstí pak následuje cca pětihodinová fáze spánku, baštění ( vychází to tak na čtvrtou, pátou) půl hodina usínání a za dvě hodiny maminka Ryba trošku švindluje, kašle na přebalení, jen nakrmí Zuzku a pak je na další 4 hodiny klid.... Jen dneska mi to s tím švindlováním nevyšlo - když jsem si Zuzku dala do postele, zjistila jsem, že má blbě plínu a je na zádech počůraná. Ach jo. Když jsem jí pak přinesla převlečenou, tak jsem zjistila,a že mokrá nejen zavinovačka, ale i prostěradlo a nepropustná podložka.... Takže Zuzka putovala do košíku v obýváku a já se jala převlíkat.... čím víc Zuzka v pokoji řvala, tím míň mi šlo rozdělat všechny ty šňůrky a gumičky a kdovíco. A Bob stál ve dveřích v jednom ze svých nejlepších obleků a jen nám mával (páč chovat miminko v nejlepším obleku není zrovna nejlepší nápad)......ale pak ty tři hodny, to byl rááááááááááj. A malá si to o hodinku ještě protahuje ;) No nic, asi půjdu něco dělat, než se malá loupežnice vzbudí. Pak nás to tiž čeká další kolo, zakončený vycházkou s následnou malou šancí, že bude ještě chvíli po vyložení kočáru Zuzka spát. A pak nastupuje Rybí ploutev, na kterou si položím ten náš malej fant a houpu a houpu a houpu a hrajou debilní hru přes net a houpu a houpu a kecám na diskusi jedním prstem a jsem šťastná :-) (asi tak do jedenácti, kdy se moje a Zuzčiny představy o strávené půlnoci značně liší ;) )

5 komentářů:

  1. od 2:00 do 23:00 bych neměnila ani za nic ?:-DDDDD kdyby někdo žádal o výměnu mezi jedenáctou noční a druhou ranní, asi bych váhala :-D (ehm, nebo neváhala? ;) )

    OdpovědětVymazat
  2. Stejné postupy, stejné taktiky, akorát s tim spanim jsme na tom líp, to tě lituju... Jo a já tu postel nepřevlíkla, ta mapa neni tolik vidět ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. No, ono to bylo mokrý ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi to napsala... a závidím ti, fakt, i tu dobu mezi jedenáctou a druhou..

    OdpovědětVymazat