pondělí 26. února 2007

Dárek!

Tak už vím, jak vypadá štěstí :-)

Já jsem se vyspala!!!!! Dokonce jsem šla spát ve stavu, kdy se mi zase tak moc nechtělo, nebo teda spíš, když jsem ještě neomdlívala... Jupí Zuzku jsem uložila v deset a opustila jsem ložnici. Zdařile jsem ignorovala její chrochtání, kňourání a úpění, jak se snažila vytáhnout ruce. O otevřených očičkách svíjení se nevím nic . To do obýváku nebylo slyšet :-) Za odměnu, že jsme nevyměkli, se z postýlky neozval pláč a Zuzka spala až do půl pátý. A vlastně spala dýl, ale já to nevydržela, polospící jsem jí vnutila mlíkárnu a ještě pořád neprobuzenou jsem jí vrátila do postýlky :-) Sice jsem musela obnovit úvaz, neb si zvládla vyprostit tlapku a nadávala jí, ale ani u toho se nevzbudila..... vstávaly jsme v osm !!!! Takže narozdíl od minulé noci, kdy jsem doufala, že to byla nárazovka, dneska doufám, že to tak zůstane a že to nebyl jen dárek k mým narozkám.... A prosím zkušené(a škodolibé) matky, aby mi nebraly iluze :-DDDDDD Nenaznačovat :-) Jo, začíná zvládat chvíli ležet vzhůru v postýlce - vede vážný hovory se zvířátkama na hrazdičce :-) Už jsme na deseti minutách :-)

8 komentářů:

  1. super :)
    jen víc takových nocí..
    No já se dneska taky nevyspala,protože máme kočku v říji :D

    OdpovědětVymazat
  2. Rybush, blahopřeju, k spací noci i k narozeninám :)

    Perkele :-))) my jsme měli vřeštící kočku minulej týden, br. Ale na rozdím od posledního mrouskání jsme teď byli klidní, už to berem jako trénink na mimino :))

    OdpovědětVymazat
  3. v říji? no nazdar :-)

    all, díky

    OdpovědětVymazat
  4. Rybušce blahopřeju a Neslušnému slovu nabízím čistokrevného venkovského kocoura (plemeno podvraťák), co je v říji už asi dva měsíce :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Blahopřeji k narozeninám a \"vydržať\"...mamino;o)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky blahopřeju. Tak nějak ke všemu :)

    OdpovědětVymazat
  7. No tak jako maminka tohle znám. I když neznám, tekže spíš tomu rozumím. Můj budulínek toho nikdy moc nenaspal... Všechno nejlepší k narozeninám a k noci plné snů a hvězdiček. :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Och rbyko gratulace nejvacsi cetla jsem tvuj \"porod \" ani jsem neklipla ocima:-)))psane vtipne ale asi to byl maso narez:-))) este jednou velka gratulace :-) a pozdrav Zuzanku

    OdpovědětVymazat