středa 21. února 2007

Velký bratr

chlupatý s pruhovaným ocasem

Tak furt nevím, co si ten kocour myslí ;) Malý se už moc nebojí - chodí k ní a očuchává. Pár dní se bál do ložnice, ale už je u nás zase naloženej a začíná se kolem malý motat čím dál víc Sprchuju se, využila jsem chvilky, kdy malá neřve. Jenže když jsem vypla vodu, ukázalo se, že chvilka byla moc krátká. A do toho řevu za dveřma koupelny stojí Luicíán a DŮRAZNĚ mě upozorňuje, že malá řve. Ehm, má strach o malou, nebo o svoje uši? Na chodbě po příchodu z procházky očuchává kolečka kočárku dokud vozítko nezasunu do bytu. Má strach, že jsem malou někde vyklopila? Doufá, že jsem malou někde vyklopila? Dneska v noci, kdykoli se malá chrula a já se začla zajímat o postýlku, zjevil se Lucián, jednou seděl za postýlkou, podruhý před postýlkou a pokaždý vlezl do postele a skrz šprucle nahlížel. Má starost, aby malá nezačala řvát? Doufá, že při manévrech s miminem o něj zavadím či si ho jinak všimnu? Kdyby tak člověk těm chlupatejm potvůrkám viděl do hlavičky ;) Každopádně nešťastnej snad není - soudím dle vrnění, když jsme všichni čtyři u televize poskládaní na gaučích, a taky dle toho, jak si při tom občas dělá dobře - kočka naše pubertální :-D

3 komentáře:

  1. Ty jo, nad tímhle jsem zrovna dneska přemýšlela. Není to sice aktuální, ale našemu Bertovi jsou 3, a tak si říkám, že až si pořídíme mimi, že bude v nejlepší dětech... Jak se k tomu cvrčkovi bude asi chovat? Nebude žárlit???
    Ale vypadá to, že Lucián přijal Zuzku do rodiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to, že máte opravdu starostlivého a hodného kocoura - to máte štěstí! ufon se se zinou nesmířil dodnes - zrovna před čtyřmi dny se jí vyčůral do kočáru, jindy si zase lehá k ní do postýlky nebo do autosedačky v domění, že ho budeme považovat za zinu:)...

    OdpovědětVymazat
  3. MB: a vy se jak na potvoru nespletete, co ? :-D

    Já si taky moc nejsem jistá, že Lucián nemá něco za lubem :-)

    Karkul, Luciánovi je sedm a tak poslední dva tři roky je to hodnej a uvědomělej kocour

    OdpovědětVymazat