pátek 9. února 2007

Výtažek z kašmíru?

já ty reklamy miluju

Pomoooooc, nevíte někdo, co je výtažek z kašmíru? Tak nějak asi moc koukám na reklamy. A občas nevím, jestli blbnu já, nebo někdo jiný.... že Kašmír je dajaká část světa, to jsem tušila že je to taky dajká vlna, to jsem taky tušila (před chvílí jsem si našla, že je tonejjemnější chmýří z tibetské kozy, a vyrábí se z toho pekelně drahá látka) ovšem co je výtažek z kašmíru, to mi uniká - že by nějaká voda z onoho pohoří? či trocha chlupů? roztoč žijící výhradně v týhle látce? a hlavně - jaký to má vliv na praní vlny? pokud někdo víte, tak se ráda připovzdělám ;)

6 komentářů:

  1. Já zase onehdy přemýšlela, co je to mandlové mléko...to se mandle dají podojit? A ještě to strkají do šampónu, který používá moje kamarádka a voní - po melounech. Reklamy jsou super :)))

    OdpovědětVymazat
  2. no to je jasný. prostě jsou v tom prášku nějaký ty kašmírovský chlupy a obalujou ti tvůj svetr a dodávají mu jemnost :D

    jinak tušim, že ty chlupy jsou tak jemný proto, že jsou z ještě nenarozenejch kozlátek. snad si to s něčim nepletu, ale je to dost sado...

    OdpovědětVymazat
  3. Já si zase myslela, že je to z jehňat..ale wikipedie říká, že z koz a o nenarozenejch nic nepíšou..ale možná mlžej ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jane> aha. Na obalování svetru chlupama mi stačej kočky :-))

    OdpovědětVymazat
  5. z novorozenych nebo nenarozenych jehnat je perzian

    OdpovědětVymazat
  6. ja bych rek ze tu vlnu louhujou v kyseline sirove

    OdpovědětVymazat