neděle 25. února 2007

Tak tahle byla druhá

doufám, že ty sprostý slova si Zuzka pamatovat nebude

Ach jo, já chci mít svý dítě ráda né ho nenávidět..... Pořád doufám, že to jsou jen nárazovky.... Úžasná uklidňovací metoda složená z pěti zásad sice krásně funguje a malá skoro neřve. Nebo teda je skoro hned umlčená, bohužel, když opravdu bolí bříško, jde to hůř a hlavně efekt vydrží tak 10 minut po položení do postýlky či jinam mimo náruč či moje břicho. Ještě jedna taková noc a jdu shánět nahrávku zvuků vysavače a něco houpacího na spaní (s pohonem jiným než moje ruce) Po několika krátkých spacích epizodách na mým břiše Zuzka usnula v půl osmý ráno a spala do desíti... Teď se tváří, že spánek je nesmysl... pomooooc doufám, že dorazí slibované návštěvy a já jim našeho andílka udám na vycházku jo, ještě že jsem včera koupila dudlík

9 komentářů:

  1. Jo,jo. Vysavač je dobrá metoda.U nás to fungovalo. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych jako klidně na to hlídání dorazila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Karkulku berem :-)

    na vysavač asi dojde :-)

    Malá furt nespí

    OdpovědětVymazat
  4. hlavně si kup šidítko noční čas, viz má rodičovská poradna:))

    OdpovědětVymazat
  5. ... Musíte se na ni střídat. Jeden nemá šanci :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Hurá, dneska Zuzka spala jak medvídek !!!!

    Noční čas? si musím tu poradnu znova nastudovat... ale trošku se bojím, z tý poradny ztrácím dost iluze a nějaký bych si ráda zachovala :-D

    OdpovědětVymazat
  7. MB: ty firmy od sebe buď opisujo, nebo Mam je Avent?

    OdpovědětVymazat
  8. Ehm, takže kdy mám nastoupit? :)

    OdpovědětVymazat
  9. karkul: dám vědět, až bude zle... někdy kolem půlnoci bych se ozvala. Očekávaný nástu do 30ti minut :-)

    OdpovědětVymazat