pátek 23. února 2007

Lidi jsou různé

průběžně posbíráno

Lékárna - nebohá mladá magistra, dědek něco přes šedesát, ženská něco přes padesát "No, tak to tam běžte zavolat hned, jestli to existuje" holka odběhla "To je neuvěřitelný, že to nezná" "No, možná to už neexistuje, ale dnenší magistry nic neuměj" "To dřív musely fakt studovat a uměly poradit............ vydržela jsem to asi tři minuty. Bylo mi z nich na nic a měla jsem sto chutí se ozvat, že za jejich mladých let tady holt byl od každé nemoci jeden lék s jedním jménem a magistry se holt orientovaly líp nakonec jsem neřekla nic a když se dědek přesunul od pultu do rohu, kde jsem stála s kočárkem, a začal pochrchlávat, vypálila jsem fofrem ven. Někdy je fajn, že na našem sídlišti je pět lékáren. *** Výtah na poliklinice - ve výtahu jsem narazila na paní se dvěma většíma dětma ( holka a kluk) a sporťákem, jehož obsah jsem nezahlídla. A dověděla jsem se, že jsme šikovní a uměli jsme si to zařídit - s holčičkama je míň starostí ;) Dle počtu dětí soudím, že věděla o čem mluví :-DDDD Snad Zuzka nebude výjimka potvrzující pravidlo ;) *** Netušila jsem, že ještě někde na sídlišti zůstaly venku klepadla a sušáky prádla. A nejen že jeden tady fakt zůstal, ale kdosi na něm opravdu sušil prádlo -byl plnej povlečení a ručníků a kdovíčeho. Vypadalo to tak krásně venkovsky ;) *** Dvě starší dámy venčící dva psy velikosti čivava ( jedno dokonce snad čivava byla, druhý vypadalo na zaprcatělýho pudla) se mohly smíchy potrhat, když k nim přiběhl jorkšír ( buď zakrslej, či štěně?). Že prej : HA HA HA, TO JE TRHAČ

2 komentáře:

  1. Hahaha, trhač:))) To je hláška.
    Já znám s jorkšírem drsnou historku..jedna známá si ho koupila. Vzala si ho na sjezdovku za bundu. Upadla a rozmáčkla ho. Na druhýho spadlo mražený kuře a co se stalo tomu třetímu..to už nevím, ale prý to taky bylo něco pěkně morbidního..

    OdpovědětVymazat
  2. Toho třetího rozsedla moje kamarádka v rodině, kam přijela dělat au-pair, přece....

    OdpovědětVymazat