pondělí 19. února 2007

Funguje to !!!

...eště roubík do pusy, tak to dělaj v Rusku!!!
Ono nám to půjde ;) Po roce jem vytáhla knížku od jakéhosi amerického doktora "Nejšťastnější miminko v okolí", kterou jsem koupila loni v domění, že jde o humornej román a kterou jsem cca před rokem odložila s výrazem - jj, všemu věřím, ale proboha, proč se pořád píše totéž dokola... V sobotu večer mi došlo, že malá nejen špatně usíná, ale hlavně se pak ještě budí tím, že sebou v postýlce hrozně hází - v náručí je zneškodněná a v klidu usne, ale jak jí pustím, začne poskakovat, šermovat ručičkama, nožičkama a prsotě prubudí sama sebe. A tak jsem, coby spořivá hospodyňka, vznesla na diskusi dotaz, jak mimčo svázat jinak, než jen klasickou zavinovačkou ( přece jí nebudu kupovat, né?) a dověděla se, že v oné podivné knížce najdu návod. A tak na knížku došlo - za a kvůli návodu a z b kvůli utěšování miminek vůbec. A páč teď už vím, o čem ta kniha je, čte se mi dobře a taky mi dělá dobře - zjišťuju, že vlastně děláme všecho správně a hlavně - že takhle malý miminko prostě nejde rozmazlit a není chyba ho pochovat pokaždý, když zakňourá, protože prostě ono to nebere jako vydírání. A taky proto, že ještě před třema týdny jsem ho vlastně chovala pořád a jako rozmazlování se to fakt nebralo ;) takže hlásím, že teď jsem chytrá jak rádio Jerevan a cítím se skvěle!!!! a páč se mi malou zase podařilo uspat a touhle dobou vydrží spát i 4 hodiny, tak se loučím a jdu se na dvě hodinky natáhnout, možná i zdřímnout ;) JO, abych nezapomněla - Zuzka vypadá jak malej kokonek - ruce sešněrovaný k tělíčku plínou, čouhá jen hlavička. Ehm, při svazování trošku huláká, ale ten klid a slastnej obličejík, co má hned po dokončení výtvoru, ten stojí za to ;)

3 komentáře:

  1. Tomu jsem říkala \"mravenčí kuklička\" ,ale je fakt,že to zabíralo. ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. cháááááchááááá, přenesla jsem se v čase o několik měsíců zpět! A až přijdete na to, že pomáhá i divoké třesení a zvuk vysavače, bude vám teprve hej!
    musím se smát:)))

    OdpovědětVymazat