pátek 26. ledna 2007

Trapná aktivka

sedni si a seď, sedni si a seď, sedni si a seď....... nebo na tebe něco spadne

Jsem nemožná a neuvěřitelná. Měla bych být ráda, že jsem doma a užívat si poslední chvilky klidu a pohody. Čučet na filmy nebo si číst s nohama na stole. Ale já magořím. Prostě aktivka. Trapná aktivka. Kus dopolka prokecám na netu. Pak vyrazím na hodinku na nákup a když se za tři hodiny vrátím se spoustou úžasnejch úlovků, řeknu si, že si zdřímnu, ale nejdřív musím...... ....a už to jede -došít povlečení a župánek -přesadit kytky do těch úžasnej květináčů, co jsem přinesla -umejt lustr, páč tam stejně lezu vyměnit žárovku -prát a žehlit -nalakovat budoucí přebalovák -poskládat papíry k bytu (kdoví kdy pak bude čas ;) ) -uvařit kuře na paprice do mrazáku a guláš na víkend ;) Ovšem guláš mě z aktivity vyléčil. Aspoň doufám ;) Dá se totiž vůbec říkat guláš masu, který jsem uvařila v papiňáku na cibuli veskrze dietně? Když jsem totiž pak chtěla začít dochucovat, došlo mi, že - jsem tam nedala pepř - kurnik, já tam nedala ani papriku - áááááá dpr, já to ani neosolila Takže program na dnešek zní: sedni si a seď a hezky koukej, jak si dělá Bob pořádek v dokumentech a krásně ho úkoluj, kam má co přestěhovat, aby z se do zítřka z naší úžasný pracovny stal ještě úžasnější dětskej pokojík ;)

2 komentáře:

  1. Tady je nejak dlouho ticho, to uz to asi nekde jinde pekne bzuci :)

    OdpovědětVymazat
  2. to teda :)
    Vse v poradku a Rybicka urcite napise vic :)

    OdpovědětVymazat