pondělí 22. ledna 2007

Týden osmatřicátý

nic nestíhám

Hm hm, 38+3 - takže jsme se přeloupli do termínu. Můžu rodit, kdy si vzpomenu. Teda kdy si vzpomene Zuzka....Velká už je dost, zralá snad taky a jediný, co nás obě drží, je ta autosedačka ;) a vůbec - ještě mě čeká spousta povinností, než si Zuzku přivezeme, takže jsem ráda, že se zatím nic významnýho neděje a snad spolu ještě chvilku vydržíme pohromadě. Ale slibuju, že příští týden si už vyhrazuju jen na relaxaci a těšení se..... Bříško mě už dost pobolívá. Hlavně po minulý návštěvě u doktora, kdy jsem mu tvrdila, že mi bříško tvrdne jen při chůzi a když potřebuju na záchod. Za trest za to rouhání jsem si do pátku užívala bolesti při každý změně pozice, polohy či i jen směru chůze ;) V pátek jsem pak absolvovala pochoďák po Praze a od toý doby mám víceméně klid.... I když už jsem taky dostala solidní křeč ( mám trošku pocit, že spíš od nezdařilého trávení, než poslíčka), že jsem vykřikla. Bob se chudák vyděsil a ač ještě seděl u bedny, už měl skoro nastartovaný auto :-DDDD V noci prej pěkně chrápu. Ono není divu, když se nějak automaticky točím na záda. Taky si to pěkně odskáču - leze na mně rýma a to spaní na zádech jí přemísťuje krkem na průdušky. Dneska mě tudíž bolí v krku a od zítra kašlu jak Amina. Scénář znám, takže mi jen zbejvá se na to připravit. Co se bubnovacích lekcí týče, došli jsme se Zuzankou nakonec a měly bychom bubnovat zase proti proudu, až do porodu. Ale nějak jsem vyměkla a už mě to nebaví. Snad Zuzka během dvou až tří týdnů nezblbne ;) No, a to je asi všechno - furt zdařile tloustnu, jsem celá oteklá a vypadám jak bandaska ( a fakt moc doufám, že že je to ze všeho nejvíc voda - neříkejte mi, že jsem za dva týdny přibrala tolik tuku, že mám dvojitý lejtka ;) )

Žádné komentáře:

Okomentovat