pondělí 22. ledna 2007

Tak tuhle značku

tu už fakt nikdy....jsem vyléčená

Ani nevím, jestli jsem tu kdy popisovala svoje trampoty s šílenou kosmickou lednicí Gorenje, ale prostě - lednice je fajn, chladí i mrazí skvěle, displej je super a jediná vada je, že kdosi jaksi nezvládl výrobu plastových úchytek a zakončení a poliček ve dveřích a tyhle radosti praskaj sami od sebe jak na běžícím páse. Prostě horor ;) NO, a protože mi zbyla lednice bez poliček ve dvířkách, tak jsem se po letech rozhoupala a poličky objednala. Včera jsem je jela vyzvednout ( + objednat rukojeť k lednici, neb ta rupla definitivně do stavu nepoužitelnosti). A paní jsem si postěžovala, jak mě ty plasty štvou. "Tak to teda slyším poprvý, to jste asi měl smůlu, nikdo si tady na to nestěžoval" a předala mi v igelitu zabalený poličky do dvířek. Tři - dvě v pořádku, ale ta třetí je nepoužitelná. Kus naštíplej a kus blbě vylisovanej - by mně zajímalo, kdo kontroluje kvalitu před zabalením. Takže já s Gorenje končím a to i kdyby nabízely lednice zadarmo ! Jdu ze sebe udělat člověka jedu jim to hodit na hlavu, než začne chumelit ;)

7 komentářů:

  1. Klidek, teta, lednice za to nestoji :)
    Hele, ja uz se tesim na Zuzanku, co s tim udelas? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. No, máme to domluvený minimálně na tu autosedačku :-D potřebuju ještě tak týden, ať to tu dám do kupy :-DDDDD taky se na ní těším, i když je mi jasný, že pak budu vzpomínat na to, jak byla v bříšku :-D

    OdpovědětVymazat
  3. nj, zlatej Calex :-D
    už se ti to blíží viď :))
    tak hlavně ať jste obě v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uvítala bych nějakou fotodokumentaci :)
    (Zuzančina domečku samozřejmě, polámaná lednice mě zas až tak nezajímá :) nebo rovnou Zuzky)

    OdpovědětVymazat
  5. Ok ok, zejtra buď rozchodím stativ a nebo si stoupnu před zrcadlo a zkusím pupík vyblejsknout....teda jednu fotku mám, ale vypadám tam jak hroch, tak zkusím vyrobit něco roztomilejšího. I když hroch asi jinak než hroch vyfotit nejde :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Už je zejtra :)
    S hrochem se počítá...

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla jsem to zazdít, ale nakonec úkol splněn ;)

    OdpovědětVymazat