pátek 26. ledna 2007

Samý divný

kam se čék koukne, každej blbne

Vylezu před barák, nasednu do auta, nastartuju, vytáhnu smetáček, pak vytáhnu sebe ( doslova - žádná legrace soukat se s pupkem a péřovkou do závěje ;))) ) a koukám, vedle pobíhá dědeček kolem stařičký škodovky, a ometá, až se z něj kouří. Ovšem - nekouří se z auta. Chvíli dumám, esli se pán jako chová ekologicky, či šetří benzín, či co tím míní, a přemýšlím, jestli mi nepůjde vynadat, že kazím ovzduší. Za pět minut jakžtakž ometu závěje, nasedám a vyrážím. Pán stále skáče kolem naprosto bezesněžný škodovky a zametá a zametá. Ometl snad i kola. Za dvě hodiny se vracím. Auto se nehnulo, jen na něm není sníh. Dneska v poledne stojí škodovka na stejným místě a zase nikde ani vločka.... Divnej způsob sebeukájení..... Fronta v Obi, za mnou pán v montérkách: "Tak tam přijedu, že udělám pár dodělávek a oni to chtěj předělat. Ale to není na hodinu.ale na tři dny, a já musím bejt na víkend pryč. A oni že nemůžou bejt bez kuchyně. Včera jsem přivez dřez a zasadil ho. Dneska, že se jim nelíbí. Ale já musím předělat celou pracovní desku. A koupit materiál a to je času, to je času................" Stojí ve frontě a kupuje vodu do ostřikovačů. Materiál počká Následovala litanie na bejvalou manželku. A celou dobu hnusnej nasranej protivnej tón. Mně takovej řemeslník dorazit do bytu, tak zase rychle vyrazí. A nebo mu tu jeho práci taky znepříjemním, když on hodlá znepříjemňovat můj život svým kyselým ksichtem. Aneb - zaplaťpánbů, že nejsem takhle zapšklá !!!! Hm, a do třetice divná ryba "... tak to bude 206, mladá paní." Podávám peníz a čučím..... "těch šest korun byste neměla?" vysypu šest korun a čekám, až mi pán vrátí teprve pak mi došlo, že jsem mu podala dvoustovku a to ještě nekojím :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat