pondělí 15. ledna 2007

Jednoduché

prosté, primitivní...sakra, proč mě to nenapadlo? aneb konec boje s černejma ponožkama

Hurá, Adél budiž sláva !!!! Jj, fakt mě něco tak prostýho nikdy nenapadlo. A nebo možná napadlo, ale nějak mi přišlo, že by to nefungovalo. A ono to funguje.... Žádný ponožky se vzorkem (každý s jiným), žádný vyšitý značky, leč obyčejné kolíčky to zachránily !!!! Teď ještě Boba naučit, že má ponožky před vhozením do bendny na prádlo ozdobit jedním kolíčkem !!!! Včera se mě snažil přesvědčit, že to dotáhne k dokonalosti a bude dávat na každou ponožku jeden kolíček :-DDD Količků je prej dost a není třeba šetřit a spínat ponožky po dvou..... Dostal kolíčkem mezi oči. Tímto doufám, že je konec lichým ponožkám a taky konec nepohodlnýmu ležení na hromadě ponožek, který jsem si přinesla k televizi na spárování a snažím se je nenápadným zalehnutím ignorovat :-D

3 komentáře:

  1. Tý jo... a neškodí to pračce?

    OdpovědětVymazat
  2. Zatracenej systém....se na to fakt. Tak znova:

    Neškodí, aspoň mi to nepřijde. A hezky to drží pohromadě
    Měla jsem strach, že kolíčky se budou odlupovat a putovat po pračce a cinkat, ale nic takovýho se neděje

    OdpovědětVymazat
  3. doprčic, co je to za debilní systém? proč sem nemůžu věčně dát komentář? furt jak debil opisuju pitomý písmena a furt to hlásí chybu.... každej komentář na tři pokusy, to se na to fakt můžu :(((((

    OdpovědětVymazat