středa 10. ledna 2007

Snad to časem zmizí ;)

Já mám nárok, ale že by těhu demencí trpěl i ten kluk?

Tak si to tak drandím po "okresce" mezi dvěma pražskejma prdelkama ( týjofky, to je stejně legrace, jaký malebný vesnice patřej k Praze) a páč jsem hodný řidič, tak dálkovkama upozorňuju protijedoucí auto, že nesvítí. Pán rozsvítil, a cosi mával. "To je fajn, že děkuje" jenže pak jsem zjistila, že nesvítím taky :-D Mladík v KFC toho asi dneska měl vážně plný zuby - "Twister menu s colou a dva kečupy" Teda ta cena mi přišla mírně vyšší než obykle, ale co, třeba se pletu. Hm, a ten druhej kelímek na tácu - nějaký teplý pití - začala jsem pátrat po nějakým bonusu. Teprve když jsem zjistila, že ty dva červený pytlíčky na tácu nejsou kečup ale cukr, mi to došlo :) "Ehm, vy jste přece chtěla kapučíno,né?" No nic, dostala jsem dva kečupy a sedmnáct kaček zpátky. Kafe jsem zodpovědně odevzdala. I s tím cukrem.

1 komentář:

  1. Kecáš, určo jsi chtěla kečupíno, známe tyhle těhu chutě...

    OdpovědětVymazat