úterý 16. ledna 2007

modrá nebo žlutá

změna jména nepomohla....vlastně u nás spíš zhoršila

Ani nevím, esli jsem se zmínila, že jsem jsem někdy v listopadu zjistila, že nám změnili tarif z home mini na ten vyšší, tak jsem tam volala a oni, že mi to změní na ten home mini a normoš jsem jim nahlásila, že mám ADSL net jj, všechno v poho.... jen při home mini se platí 5 kč za každý hovor paušál + minuty my moc nevoláme, tak jsem do toho šla a ty kurvy ( fakt to musím napsat) si k tomu home mini účtujou ještě 100 kč za to ADSL takže předtím to bylo 339 Kč bez těch pěti minut za hovor a teď je to 199 + 97 a pět korun za každej hovor navíc mám chuť někoho zaškrtit - úplně konkrétně toho mladíka ze zákaznický linky, co mě jaksi zapomněl upozornit na jednu platbu navíc no nic, asi tam zavolá Bob a trošku si s nima popovídá.....

Žádné komentáře:

Okomentovat