středa 31. května 2006

Pilníkovej maniak

já tu kočku asi nikdy nepochopím
Že ten náš pruhovanej trouba krade pilníky, to vím. Ale až do dneška jsem si myslela, že je to proto, že mě vidí s nima vylepšovat nehty a fascinuje ho ten rychlej pohyb. Většinou se pilník snaží ulovit při práci, což je mu ovšem pokaždý dost drsně zakázaný (občas se totiž netrefí a uloví mi prst), tak potom zákeřně čeká, až nástroj odložím, aby ho potom mohl chytit do pracek a zkušeným chmatem ho shodit na zem. Na zemi ta věc přestane bejt zajímavá..... překážkou není ani umístění pilníku na stole, kam má každá slušná kočička vstup zakázanej. Jedna pracka přece není celá kočička, né? Ovšem proč jsem dneska pod předsíňovým koberečekem našla jeden z mých mnoha pilníků, ten, kterej už dva měsíce pohřešuju, zabalenej v obalu, to je mi opravdu záhadou....

Žádné komentáře:

Okomentovat