středa 17. května 2006

Ha

tak už to asi funguje
Zdá se, že už mi půjdou ukládat příspěvky i v práci. Mám z toho takovou radost, že jsem zapomněla, co všechno jsem chtěla napsat.... že jsem byla za cvoka v zoo, to jsem asi psala že je kocour cvok, to ani psát nemusím, ale že mě nakrk, páč prokouk, to asi napíšu V sobotu ráno totiž zvesela vyblindil obsah žaludku i s jednou roztomilou tasemnicí, takže panička nezaváhala a dle rad pana veterináře namatlala Luciánkovi žlutou odčervovací pastu na kožíšek. Ovšem Lucián už není ta hodná a naivní kočička jako kdysi, takže už tři dny vesele chodí se dvěma zatuhlejma žlutejma skvrnama nad tlapkama. Tudíž jsem zmobilizovala síly, kocoura v pondělí vrazila do bedny, strávila čtvrt hodinku hledáním očkováku ( kterej jsem nenašla) a vyrazili jsme na veterinu. Tam měli už zavříno, leč pan doktor byl hodnej a vzal nás. Ukázalo se, že jsme tam nebyli rok a půl a že je nejvyšší čas kocoura oočkovat. Na tasemnici jsme dostali cosi, co se vstřebá z kůže. Tak uvidíme.

1 komentář:

  1. taky je dobry zkusit kocourovi pastu namatlat na cumak, on ji reflexivne slizne, poradila mi to moje veterinarka a praktikuju to u mojeho zurivyho kocourecka a funguje to.... :)

    OdpovědětVymazat