středa 3. května 2006

Zběsilej život

Pořád se něco děje
Nějak nestíhám - nakupila se mi práce, do toho zařizuju jak zběsilá kdeco kolem..... Třeba vestavěnou skříň....teda už je vybraná, změřená, zčásti zaplacená a příští čtvrtek se objeví na místě, kam patří, jenže - ve středu nám přijdou dělat stoupačky. Takže dva dny dovolený na něco, co by se dalo sfouknout naráz. Jenže stoupačky přehodit nejde a tak jsem včera přehazovala skříň - no, a to taky nejde....co se dá holt dělat. Taky se starám o Boba. Včera si nechal vylepšit zrak a bohužel mu jaksi zapomněli sdělit, že ta supernová metoda je sice nejlepší, ale taky nejbolestivější. A ke všemu ho chtějí každej den vidět. Včera jsem si ho jela vyzvednout a při pokusu najtí zkratku doporučenou kolegou jsem si prohlídla letiště....Domů cesta proběhla OK, ovšem dnešní ranní martirium z naší Větrný Hůrky do Střešovic bych nepřála ani nepříteli. Tam to bylo přískokama skoro furt, zpátky jsme se zasekli jen na Letný, ale i to stačilo. Když k tomu připočtu zbytek kolony po bouračce na D8, mám pro dnešek řízení plný zuby. Už jen domů a padla....no, a ještě zejtra totéž. Snad přežiju. Kevšemu jsem na svý bedra vložila tvoření tabulky pro jistou diskusi a teď se patlám v tom, jak vložit java script do tabulky....ehm, já se vůbec patlám v tom, co to je java script a jak se vůbec kam vkládá ;) našla jsem jeden roztomilej a vhodnej na netu, jen nevím, jak s ním naložit. A taky si to nemůžu vyzkoušet, neb firemní počítač mi odmítá uložit změny v html. Takže si budu hrát doma. Jo, Bobovi není vůbec dobře a ač k pití piva oči nepotřebuje, dneska nikam nevyrazí......přece jen pivo na pět růžovejch bobulí by mu asi neudělalo dobře. a dneska jsem si měla jzavolta na výsledky krve... .a jak tak posolouchám to tútání, tak tam byli asi jen dopoledne. Kurnik. Hm, a nebo obědvaj.... O víkendu jsme se měli fajně - chaloupka potřebuje spoustu akcí: nový zrcadlo a poličku v dolní koupelně přidělal otec za mojí asistence moc vysoko nový garnýže pro úžasný, mnou ušitý závěsy, jsme nepřidělali, neb se ukázalo, že jsem koupila fajn držáky, ale tyče jsou moc tlustý. Musím koupit kovový tyčky ( jo, a nevíte, jak se mohlo stát, že když jsem třikrát předělala na stěně značky pro vyvrtání držáků, naměřila tyče pro ty nejužší značky, tak to nakonec vyšlo přesně na křížky, ale toho nejširšího rozpětí?........ ještě že to nešlo a nic jsme nevrtali :DDD) starej hnusnej rozřezanej kovovej traktor jsme odnosili k silnici, tak snad všechny ty hrůzy odvezli při železným včerejšku na pouti jsem si vystřelila tři růže na osm ran - o kvalitě pušky radši pomlčím, neb takhle šejdrem vážně nestřílím pouťovu zábavu jsme vynechali, ale pobavili jsme se skvěle na fotbale ( miluju lidi, co se uměj bavit a nebojej se převleků - letošní parta lovců motýlů neměla chybu, ač loňští skoti taky byli úžasní) ani jsem se pořádně neopila upálit jsem se nenechala líbání pod rozkvetlou třešní jsme nechali do Prahy, neb na chalupě kvetl jen zlatej déšť a jedna jediná třešeň široko daleko, jejíž majitelka vyhrožovala, že bude vybírat vstup :DDDD a to je asi tak všechno

Žádné komentáře:

Okomentovat