pondělí 22. května 2006

Nákladná doprava

....Žilina ale chvíli mi trvalo, než jsem zjistila, že to někdo nepřiznává skutečný stav věcí v jeho firmě
A je to. Jsem zase v pracovním procesu. Dneska mám v rachotě trošku voraz, za což budu zítra trpět na pravidelný poradě, kde se budu pokoušet zachytit na papír ty nesmysly, které kolem mě lítají vzduchem, a následně z toho dělat smysluplné odstavce s úkoly pro zúčastněné. Víkend byl fajn. Moc fajn. Vyrazili jsme s Bobem na chaloupku do Podkrkonoší, v sobotu ráno jsme se vykopali na náááádherný výlet (řekla bych, že si to zaslouží samostatný povídání), odpolko jsme posekali volejbalový hřiště, páč za tři týdny dorazí luštěniny a bude se hrát ( no, za tři týdny teda budem sekat znova, ale přece jen toho bude míň) Já posekala ještě ostrůvky kopřiv po okolí, Bob přidělal garnýže na romantický závěsy, uvarila jsem nedělní oběd a po přesunu do Prahyj sme stihli ještě vytáhnout Finofila na pétangue, víno a domluvit dovolenou v Julkách. Jůůů, já se tak začínám těšit. Týden v horách s baťohem na zádech bude určo super !!!! Mám slíbenej lehčí spacák, já jsem slíbila, že se nebudu bát na feratách ( teda bát se budu ,ale polezu i tak) a pak se za odměnu budu moc potápět !!!! Tak už jen pět týdnů a vyrážíme !

Žádné komentáře:

Okomentovat