pondělí 8. května 2006

Tři a půl kilča

samá voda .... kdyby aspoň tohle mi někdo napovídal
Kurnik, měsíc tady zakopávám o dáreček pro malou Žanetku, abych jí ho předala, až vykoukne na svět, a teď, když už mimísek tři dny mžourá na mamku s taťkou ( i když prdlajz vidí), tu krabici nemůžu najít !!!! To jsou ty uklízecí záchvaty - vyždycky vymyslím naprosto dokonalý místo, kam to rozhodně patří. Bohužel, za pár dní mám úplně jiný představy o místě, kam by to patřit mělo... No, ale teda to hlavní, co jsem chtěla napsat, je, že jsem teta !!!! Holčička se narodila v sobotu, něco před pátou odpolední, měla tři a půl kilča, padesát cenťáků a v pondělí osmýho vydržela muchlování od tety, která takhle malinkatý miminko ještě nepotkala :) Jo, už jsem našla ten dáreček, jdu ho zabalit.

Žádné komentáře:

Okomentovat