pondělí 29. května 2006

Já ty porady vážně miluju!!!

Jeden zapomenutý zápisek z porady...
Situace 1 E: "Já chci vědět proč !!!! " K:"Ale my to nevíme." E:"Já to chci vědět ! " K:"My si myslíme, že ...." E: "Já chci vědět ! " K: "Čísla říkají...." E:"Ale já nechci znát žádný čísla, já chci vědět proč !!! " Opakuje se cca 20 minut bez výraznější změny, jen hlasy nabývají na intenzitě. Závěr = 0 Situace 2 K:"My jsme to změnili, aby tenhle měsíc nebyl stejnej problém, jako minule (situace 1) E: "A kdo vám to schválil?" K:"Zatím nikdo, ale dneska by se to mělo schválit" E: " Já !!!! Já vám to neschválím dokud nebudu vědět všechny čísla a důvod." K:"Ale minule s tím byl velký problém, chceme mu předejít" E: "NE A NE A NE !!!! NESCHVÁLÍM" K: " Za hodinu přijde V., on ti to vysvětlí" E:"Stejně nic neschválím !!!!" Dovoluji si předpokládat, že příští měsíc se bude řešit, proč při výpočtu vznikly problémy......... Mimochodem, na konci porady by E. neschválil ani to, že je květen.......

Žádné komentáře:

Okomentovat