úterý 30. května 2006

Urputně

Nestíhám, nestačím...
Život se nějak řítí......pondělí spinning, úterý paní koňová, středy volný či kluturní, ve čtvrtek péče o mně. Víkendy návštěvní..... Je to legrace. Ale zase to utíká. Včera mi nebylo dobře, na spinning jsem nešla a doma jsem se málem užrala nudou....Ani v tý bedně nic nedávaj. Když už jsme u tý bedny - sice se letos z důvodu podivné nechutné šou na vyvolené nedívám, ovšem v obraze jsem, páč to pořád studuju a pročítám (jakože zprávy, co se stalo) a nestíhám se divit. Včera jsem si neprozřetelně přečetla on-line rozhovor s vypadnuvším důvodem mého nedívání se. S panem Šoumenem. A nestíhala jsem se divit. Ten člověk vnímá svět nějak podivně. Je přesvědčenej, že jen on má pravdu a nepřipouští žádnej jinej pohled na svět. Potřeboval by proplesknout ;) Jo, a taky by potrřebovaly proplesknout ty puberťačky, co mu mažou med kolem huby ;) ...no, snad z toho vyrostou :DDDD

Žádné komentáře:

Okomentovat